شرکت هلدینگ رویال بام یک شرکت ساختمانی است که دارای ده شرکت فعال در سراسراروپا و در بازار‌های مطرح بین المللی در سطح کشور‌های توسعه یافته است. زمینه‌ی فعالیت این شرکت در رشته‌های مهندسی عمران، املاک و مستغلات، و ساخت و ساز است که به دو صورت مشارکت‌ با بخش خصوصی و دولتی انجام ‌می‌شود.

شرکت ساختمانی رویال بام

بازار‌های داخلی شرکت رویال بام در اروپا را کشور‌های هلند، بلژیک، انگلستان، ایرلند و آلمان تشکیل ‌می‌دهند. علاوه بر این، گروه رویال بام پروژه‌هایی را در دانمارک، لوکزامبورگ و سوئیس ارائه ‌‌می‌دهد. این گروه با دارا بودن 20000 کارمند از طریق شبکه گسترده ای از دفاتر به ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان ‌می‌پردازد.

ماموریت گروه ساختمانی رویال بام

هدف و ماموریتی که گروه ساختمانی بام برای خود در نظر گرفته است ساختن محیط‌های پایدار ‌می‌باشد که حداکثر ارزش را برای ذینفعان خود در پی داشته باشد. این شرکت به منظور رسیدن به این هدف به استخدام افراد شایسته پرداخته به آن‌ها آموزش‌هایی به منظور توانمند سازی افراد برای به دست آوردن دانش پیشرفته، آشنایی با منابع و فن آوری‌های دیجیتال و ارائه راه حل‌هایی در کل چرخه عمر ساخت و ساز ارائه ‌می‌دهد.

شرکت ساختمانی رویال بام

این گروه هنگام تعریف برنامه استراتژیک 2016-2020 خود «ساختن حال، تضمین آینده» را چشم انداز این مجموعه برای سال 2020 تعریف کرده است. هدف آن بود که تا سال 2020 شرکت ساختمانی رویال بام به عنوان یکی از تجارت‌های پیشرو در ساخت و ساز پایدار و نوآورانه اروپا تبدیل شود و به سودآوری بالا و جایگاه قوی دست یابد. الان مشاهده ‌می‌شود که در کل چرخه عمر ساخت و ساز ساختمان شرکت بام به عنوان برترین شرکت در سطح بازار‌های داخلی اروپا و اقتصاد‌های رو به رشد در سراسر جهان شناخته ‌می‌شود.

حوزه فعالیت شرکت‌های زیر مجموعه بام

حوزه فعالیت شرکت‌های رویال بام در زمینه مهندسی عمران، املاک و ساخت و ساز است. هر یک از زیر مجموعه‌های آن در زمینه‌های متفاوتی تخصص دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

شرکت ساختمانی رویال بام

حوزه فعالیت شرکت بام در هلند

شرکت بام در هلند بر انجام تحقیق در خصوص توسعه فنی و تجاری پروژه‌های ساختمانی غیر مسکونی در هلند تمرکز دارد و همچنین خدمات گسترده ای برای ارتقای دانش فنی ساخت و ساز‌های صنعتی و مسکونی انجام ‌می‌دهد.

این شرکت از پیشروترین‌های بازار ساخت و ساز‌های مسکونی هلند است و یک سرویس کامل خدمات (مشاوره، توسعه، ساخت و ساز، تعمیرات و نگهداری و همچنین نوسازی) را ارائه ‌‌می‌دهد. این شرکت در زمینه پروژه‌های ساخت و ساز و نیز نوسازی موفق به کسب موفقیت‌های بی شماری در زمینه توسعه‌ی پایدار شده است.

شرکت ساختمانی رویال بام

حوزه فعالیت شرکت بام در انگلستان

فعالیت‌های شرکت بام در انگلستان در زمینه‌ی ساخت و ساز‌های غیر مسکونی، توسعه فنی و علمی، طراحی، ارائه خدمات مهندسی و مدیریت تأسیسات متمرکز است. این شرکت دارای تعداد زیادی دفاتر منطقه ای است که در سراسر انگلستان و اسکاتلند گسترش یافته و به این ترتیب آن را به یکی از شرکت‌های برجسته ملی ساخت و ساز و دارایی در انگلستان تبدیل کرده است.

حوزه فعالیت شرکت بام در آلمان

شرکت بام در آلمان با دارا بودن درآمدی در حدود 550 ‌میلیون یورو یکی از شرکت‌های پیشرو در بازار ساخت و ساز آلمان است. این شرکت با بیش از 1000 کارمند در شعبه‌های اشتوتگارت، برلین، دوسلدورف، درسدن، فرانکفورت، ‌هامبورگ، مونیخ و بازل مشغول به فعالیت است.

این شرکت به ارائه خدمات ساختمانی در هر مرحله از ساخت ‌می‌پردازد. از طرف دیگر، تجربه و تخصص این شرکت در زمینه پروژه‌های استادیوم باعث شده است که در سطح بین المللی مطرح شود.

حوزه فعالیت شرکت بام در بلژیک

این شرکت در زمینه‌ی پروژه‌های غیر مسکونی و آپارتمانی تمرکز دارد. این شرکت مسئول اجرای پروژه‌های مختلفی است که از نظر حجم عملیاتی، طراحی و دانش فنی لازم جهت ساخت متمایز هستند.

حوزه فعالیت شرکت بام در ایرلند

شرکت بام در ایرلند در زمینه‌ی ساخت و ساز و املاک و نیز در امور مربوط به تجارت زیرساخت کار ‌‌می‌کند. پیمانکاران شرکت بام به طور فعال در پروژه‌های مختلفی با بخش دولتی و خصوصی مشارکت دارند. شرکت رویال بام یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت‌های ساختمانی فعال در ایرلند است.

اصول اخلاقی و اجرایی شرکت رویال بام

در زمان اخذ هر ‌تصمیمی‌در شرکت رویال بام جنبه‌های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی در کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته ‌می‌شوند. هدف این شرکت دستیابی به توسعه پایدار و با حفظ سلامتی محیط زیست ‌می‌باشد.

شرکت رویال بام یک دستور العمل اخلاقی، ایمن و در راستای توسعه‌ی پایدار برای خود تعریف کرده است که جهت انجام کار‌ها از آن پیروی ‌می‌کند. این دستور العمل در زیر آورده شده است.

طی 150 سال گذشته شرکت رویال بام از یک تجارت کوچک نجاری به یکی از بزرگترین شرکت‌های بین المللی در زمینه ساخت و ساز و املاک، مهندسی عمران و همچنین در زمینه مشارکت‌های بخش دولتی و خصوصی در اروپا تبدیل شده است.

تجارت این شرکت بر اساس رفتار‌های بیش از 20،000 کارمند آن ساخته شده است و پیشرفت ‌می‌کند. مدیریت شرکت رویال بام انتظار دارد هرکسی که در این شرکت کار ‌‌می‌کند به اصول این شرکت پایبند باشد تا این شرکت بتواند تجارت خود را تقویت کرده و از آینده خود در کنار سایر رقبا محافظت کند.

شرکت ساختمانی رویال بام

اصول اصلی و کد رفتاری شرکت رویال بام

کاری که شرکت انجام ‌‌می‌دهد - طراحی، ساخت، نگهداری و توسعه ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها.

چرا شرکت این کار را انجام ‌می‌دهد - ایجاد محیط‌های پایدار که زندگی مردم را با کیفیت‌تر ‌‌می‌کند.

چگونه شرکت این کار را انجام بدهد - همکاری آزاد؛ یادگیری و کسب مهارت؛ مالکیت فعال و عملکرد روشن بینانه و هدفمند.

روند انتخاب پروژه‌ها برای شروع فعالیت

شرکت رویال بام پس از تجزیه و تحلیل دقیق در مورد پروژه‌ها، مجموعه پرتفوی پروژه را انتخاب ‌‌می‌کند. سنجش پروژه‌ها با استفاده از مقیاس تعریف شده برای ارزش آفرینی هر پروژه و استفاده از آن برای انتخاب پروژه‌ها اصلی ترین عامل پیشرفت عملکرد در شرکت رویال بام بوده است.

در بخش‌های بازار که از نظر قیمت رقابت شدیدی بین شرکت‌های مختلف وجود دارد، شرکت رویال بام ‌‌می‌تواند از طریق دسته بندی پروژه‌ها و با تکیه بر دانش فنی و مهندسی به مدیریت هزینه‌ها بپردازد. برای پروژه‌هایی که نیاز به تجربه و دانش بیشتر است، شرکت رویال بام با استفاده از دانش، نوآوری و تضمین کیفیت خود ‌می‌تواند متمایز با سایر شرکت‌ها ظاهر شود. با استفاده از این مهارت‌ها ‌می‌توان به برنامه ریزی و مدیریت بهتر هزینه‌های پروژه دست یافت.

شرکت ساختمانی رویال بام

از طرف دیگر، این شرکت با ارائه خدمات ساختمانی با استفاده از یک بستر ساختاری دیجیتال، آینده پروژه‌ها را برای خود و مشتریان مجسم ‌می‌سازد.این شرکت با استفاده از ابزار‌های طراحی سه بعدی و نزدیک کردن محصول پروژه به خواسته‌ی مشتری ‌می‌تواند محیطی جذاب برای مشارکت‌های خصوصی و دولتی ایجاد کند و بازار قابل توجهی را در زمان کوتاهی به خود جذب کند.

منابع:

https://www.bam.com/