chaos group در زمینه گرافیک رایانه ای شرکتی پیشتاز است.این شرکت بلغارستانی نرم افزار ها و فناوری هایی ارائه می دهد که به طراحان و هنرمندان کمک شایانی می کند. فناوری های این شرکت با طراحی تصاویر واقع نما و انیمیشن ،به کمک صنعت سینما نیز آمده است. این شرکت در زمینه مدلسازی ابر ،اسکن انواع مواد و واقعیت مجازی نیز تحقیقات انجام می دهد.

نمایندگی های شرکت chaos group در سراسر دنیا از جمله بلغارستان، آمریکا، ژاپن و کره به فعالیت می پردزند. نرم افزار شبیه ساز و مدلساز سه بعدی مبتنی بر فیزیک (physically­based rendering and simulation for design) توسط شرکت های بزرگ معماری ، آژانس های تبلیغاتی و استودیو های طراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

vray

پلاگین وی ری VRAYنرم افزاری بسیار کاربردی برای هنرمندان ، معماران، طراحان و کسانی که می خواهند تصورشان را به تصویر بکشند. این یک نرم افزار مدلسازی سه بعدی  با بهترین ابزار برای ارائه تصاویر واقع نما (photoreal) است.vray در سراسر جهان بسیار محبوب است . وظیفه ی اصلی یک موتور رندر گیری انجام پردازش هایی است که موجب واقعی جلوه دادن تصویر سه بعدی شود.

vray
سه بعدی
معماران

vray نرم افزار رندر سه بعدی است که با اکثر نرم اپلیکیشن های تولید محتوا دیجیتال از جمله Autodesk´s 3Ds Max،Maya،Revit،Trimble`s SketchUp،McNeel`s Rhino،Foundry`s Modo،Nuke Katanaسازگار است.vray همچنین برای Houdini،Unreal،Cinema 4D ،Blender،formZ در دسترس است. در واقع این نرم افزار به صورت یک پلاگین یا افزایه  به این نرم افزار ها اضافه می گردد.

جالب است بدانید آکادمی اسکار در سال 2017، لوح آکادمی را به vray به خاطر نقش مهمی که در ایجاد جلوه های بصری برای فیلم ها داشت، اعطا کرده است.

Phoenix

 یک شبیه ساز دینامیک سیالات است که قادر به شبیه سازی طیف وسیعی از پدیده ها از جمله آتش سوزی، دود ، شعله های آتش، مایعات، انفجار ها ، امواج اقیانوس، پاشش مواد، اسپری، مه و ... است.با این موتور قدرتمند می توانید هر نوع آتش ، دود ،حباب، قطره و ... ایجاد کنید، یک جلوه ی گردشی بسیار واقع گرایانه و دقیق را شبیه سازی کنید، شبیه سازی موجود را اصلاح کنید ، سرعت پخش را سریع و آهسته کنید و کلی امکانات دیگر.

Phoenix
نور
انفجار ها
اقیانوس

این نرم افزار پردازش هایی بر اساس الگوریتم ها و فرمول های فیزیکی انجام می دهد تا بتواند رفتار مواد مانند دنیای واقعی را در رایانه به صورت فیزیکی شبیه سازی کند.همچنین این نرم افزار با Autodesk´s 3Ds Max و Maya یکپارچه سازی شده. همچنین برای رندر گیری با vray بهینه سازی شده است.

انفجار

vrscans

موادی که ایجاد آن ها به صورت دستی به ساعت ها زمان نیاز دارد در این نرم افزار به خوبی اسکن شده اند. بیش از 1000 ماده از پیش اسکن شده درون کتابخانه این نرم افزار، برای طراحی ها به کمک تان می آیند.متریال این مجموعه با استفاده از هزاران عکس ساخته میشوند.در صورتی که دیگران معمولا از حدود 100 عکس استفاده میکنند.به طوری که از نمونه اصلی قابل تشخیص نمی باشد.

کتابخانه
vrscans

شما می توانید از مواد اسکن شده درون کتابخانه در Autodesk´s 3Ds Max، Maya ،Rhino، SketchUp ،Revit و Modo استفاد کنید.این مجموعه در حال رشد شامل نمونه هایی از رنگ اتوموبیل، پارچه، چرم، چوب، پلاستیک، فلز و ... است.

پارچه
چرم
اتوموبیل
پلاستیک

یکی از دلایل محبوبیت محصولات شرکت chaos groupبرای کاربران این زمینه، به روز رسانی و پیشرفت بدون توقف است. این شرکت همواره پیش می رود و موانع دنیای دیجیتال را کنار می زند و آن را قابل لمس تر میکند.

منابع

chaosgroup.com